From: "Yuichi Nakamura"
Cc: ;
Sent: Thursday, April 20, 2006 8:32 AM
Subject: [selinux-users:01530] Re: Time to remove LSM??

http://securityblog.org/brindle/2006/04/19/security-anti-pattern-path-based-access-control/

本記事へのTrackback: http://hoop.euqset.org/blog/mt-tb2006.cgi/35120