2008年4月24日

[ruby-list:44855] Re: Welcome to our (ruby mailing list) You are added automatically

08/04/24 に ruby-list-admin@xxxxx<ruby-list-admin@xxxxx>
さんは書きました:

--
FUKUDA, Keisuke <福田圭祐>
Tokyo, Japan

本記事へのTrackback: http://hoop.euqset.org/blog/mt-tb2006.cgi/72518