2011年1月18日

[pgsql-jp: 40671] Re:EnterpriseDB社のWindows版インストーラーの再配布について

Hi, Mr.Habaguchi

You can try pgInstaller(BSD license):
http://pgfoundry.org/projects/pginstaller

Easy to maintain, but not ready for Windows7.
It can run under Windows XP-32Bit.

Best Regards.
Quan Zongliang

本記事へのTrackback: http://hoop.euqset.org/blog/mt-tb2006.cgi/101421