2005年1月10日

[openoffice:6813] Re: 1.9m69

平野です。

lvmax wrote:

> OOo1.9m69 がでています。

みなさん、はやいですね!
うれしい限りです。

releases@xxxxx 情報:
Hirano Kazunari wrote:

> :) Japanese Native Language Project team are waiting for and I would
> really like to see 1.9.69 announcement and to read 1.9.69 release notes.

The 680 (1.9.x) download page has been updated to 1.9.m69 today after
the installation sets propagated to the mirrors over the weekend.
先週末リリース、インストールセットがミラーに行き渡ったとおもわれるので、
本日680(1.9.x)ダウンロードページ
http://download.openoffice.org/680/index.html
を1.9.m69に更新。

Please be a bit patient regarding the release notes. It will take some
more hours to prepare them...
リリースノートについては、いま少しお待ちください。

Greetings
Stefan