2010年9月16日

[Apache-Users 7797] Re:ServerAlias に:( コロン)を使用すると挙動がおかしい

こんばんは。

毎度のことですが、

In message <20100916014739.6715.qmail@xxxxx>

on Thu, 16 Sep 2010 10:47:39 +0900 (JST),
<sekiya_kyuusaku@xxxxx> wrote:
> # httpd -S
> VirtualHost configuration:
> 127.0.0.1:80 is a NameVirtualHost
> default server wwwa.test.co.jp (/etc/httpd/conf/httpd.conf:145)
> port 80 namevhost wwwa.test.co.jp (/etc/httpd/conf/httpd.conf:145)
> port 80 namevhost wwwb.test.co.jp (/etc/httpd/conf/httpd.conf:160)
以下のドメインを保持されている組織の方ですか?

[ JPRS database provides information on network administration. Its use is ]
[ restricted to network administration purposes. For further information, ]
[ use 'whois -h whois.jprs.jp help'. To suppress Japanese output, add'/e' ]
[ at the end of command, e.g. 'whois -h whois.jprs.jp xxx/e'. ]

Domain Information: [ドメイン情報]
a. [ドメイン名] TEST.CO.JP
e. [そしきめい] ゆうげんがいしゃきょういくひょうかけんきゅうしょ
f. [組織名] 有限会社教育評価研究所
g. [Organization] EDUCATIONAL ASSESSMENT INSTITUTE LIMITED COMPANY
k. [組織種別] 有限会社
l. [Organization Type] Corporation